Тестове на гуми

Новата ContiPremiumContact 5 побеждава14 свои съперника

15.02.2013
  • Новата ContiPremiumContact 5 побеждава14 свои съперника и се нарежда на първо място в теста на списание ACE Lenkrad
  • Утвърдената гума Semperit триумфира в сравнението цена/качество

Хановер, 15 февруари, 2012 г.

Conti Premium Contact 5

Новата ContiPremiumContact 5 завърши на първо място в първия за сезона тест на летни гуми, още преди официалната й световна премиера на автосалона в Женева в началото на март. По време на теста, воден от списание ACE Lenkrad(бр. 2/12), гумата триумфира над 14 други модела летни гуми с размер 205/55 R 16, като благодарение на своите добре балансирани характеристики за безопасно шофиране, тя получи отлична оценка за спиране и управление на мокра пътна настилка и мокри завои. ContiPremiumContact 5 също така демонстрира най-краткия спирачен път на суха настилка.

Semperit Speed-Life

В допълнение към чисто техническите характеристики при шофиране, експертите от ACE Германия (Авто клуб Европа), ARBÖ (Австрийска Асоциация за Автомобилизъм, Мотоциклетизъм и Колоездене) и GTÜ в Германия (Асоциация за техническа инспекция ) в техния общ тест счетоха, че лятната гума предлага и най-добро съотношение цена/качество. Тук утвърдената Semperit Speed-Life отбеляза точки чрез покриване на теста за технически характеристики с цялостна оценка „Препоръчана“. Общо само два модела гуми бяха отличени като „Високо препоръчани“, шест като“Препоръчани“, четири бяха „Препоръчани с ограничения“ или „Слабо препоръчани“, докато три модела бяха „Непрепоръчани“ поради сериозни пропуски по отношение на безопасността от момента на самата покупка на гумите.Отново тестовете показаха, че монтирането на нискобюджетни гуми от азиатски производители сериозно компрометира безопасността. Rotalla Radial F108 демонстрира сериозни проблеми най-вече при спирането и управлението на мокър и сух път „С остатъчна скорост от 49.3 км/ч, тестови автомобил, оборудван с тези гуми, би се ударил в задната част на автомобил, оборудван с гуми Continental, който би спрял на място много преди това“, пише списанието. Изглежда, че тайната на разрешаването на конфликта на целите между сцеплението на мокър път и намаленото съпротивление при търкаляне си остава „все още пълна мистерия“ за производителя.

ТЪРСИТЕ ДА ЗАКУПИТЕ НОВИ ГУМИ ?